Річні звіти про діяльність

            Річний звіт керівника дошкільного закладу  за 2019-2020 н.р.

З В І Т

Завідувача дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу №91 «Кобзарик» Бугайової А.П.

ПЕРЕД ПЕДАГОГІЧНИМ КОЛЕКТИВОМ ТА ГРОМАДСЬКІСТЮ

за 2019-2020 н.р.

Порядок денний:

1. Вибори голови та секретаря зборів.

2. Вибори лічильної комісії.

3. Звіт завідувача ЗДО № 91.

4. Обговорення звіту (виступи батьків, членів колективу та громадськості).

Відповідно до наказу №55 від 28.01.2005р.після завершення навчального року я,як керівник повинна звітувати про виконану роботу перед педагогічним колективом,батьківським комітетом,радою закладу.

Метою звітування є:

  • утвердження відкритої та демократичної державно- громадської системи управління освітою;
  • поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття і виконання управлінських рішень;
  • запровадження колегіальної етики управлінської діяльності у закладі дошкільної освіти .

Основними завданнями мого щорічного звітування є:

  • забезпечити прозорість, відкритість і демократичність управління закладом дошкільної освіти;
  • стимулювати вплив громадськості на прийняття та виконання керівником закладу відповідних рішень у сфері управління закладом дошкільної освіти.

І. Загальні відомості про навчальний заклад.

Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу №91 «Кобзарик» Черкаської міської ради

Адреса: вул. Сержанта Смірнова, 4, м. Черкаси, 18021

Телефон: 72-70-43

Е-mail: dnz91@i.ua

Адреса сайту: dnz91.webnode.com.ua

Завідувач: Бугайова Алла Петрівна

Приміщення дошкільного навчального закладу збудоване у грудні 1989 році з проектною потужністю 254 дитини. На даний час в дошкільному закладі діє 13 груп (3 групи для дітей раннього віку, 10 груп загального типу).

На 2019-2020 навчальний рік дошкільний заклад укомплектований 310 дітьми, з них:

3 групи - 61 дитина ясельного віку, 10 груп - 249 дітей садового віку.

Режим роботи закладу: з 8.00-18.00, чергова група працює з 7.30-18.00.

На базі дошкільного навчального закладу створено логопедичний пункт для корекції вад мовлення дітей, на якому проводиться корекційно-розвиткова робота для дітей з порушенням мовлення. Для забезпечення фізичного розвитку та покращення здоров'я дітей працює плавальний басейн.

У дошкільному навчальному закладі працює 20 педагогічних працівників та 7 спеціалістів: практичний психолог, вчитель-логопед, інструктор з фізичної культури, інструктор з плавання, музичні керівники з них:

3 педагоги мають вищу дошкільну освіту,

16 педагогів мають вищу педагогічну освіту,

8 педагогів- середньо-спеціальну педагогічну освіту.

За кваліфікаційним рівнем: 2 педагоги - спеціалісти «вищої категорії»,

2 - спеціалісти «першої категорії»,

3 -спеціалісти "другої категорії",

20 - мають категорію «спеціаліст»,

2 педагоги мають звання «вихователь-методист».

Пріоритетними напрямками освітнього процесу є організація фізкультурно-оздоровчої роботи та зміцнення здоров'я дітей, формування основ здорового способу життя, реалізація завдань національно-патріотичного виховання дошкільників. Мова освітнього процесу- українська. В закладі створена група для навчання осіб з особливими освітніми потребами.

Вихователі здійснюють освітній процес на основі нової моделі організації життєдіяльності дітей, яка орієнтує на цілісний підхід до формування особистості, розвитку індивідуальних здібностей дітей та використовують різновиди педагогічних технологій. Практичний психолог супроводжує навчально-виховний процес,вибудовує гармонійні відносини співпраці між педагогами,дітьми,батьками.За допомогою психогімнастики та психокорекційной роботи вирівнює емоційний, духовний стан дітей, вчить їх позитивно мислити, мріяти, творити, уявляти, бажати добра.

У дошкільному закладі визначена українська мова навчання. В дошкільному закладі є музична та фізкультурна зали, медичний блок з ізолятором, кабінети практичного психолога та логопеда.

Заклад дошкільної освіти оснащений комп'ютерним підключенням до мережі Інтернет. Для підтримки пізнавальних інтересів та здібностей, розвитку дитячої обдарованості в ДНЗ діють: гуртки; спортивного танцю «Фантазія», гурток для корекції постави «Здоров'ячок», студія вокалу «Світанок», гурток елементарного музикування «До-мі-соль-ка».

Ми раді вітати вас у нашому дошкільному закладі!

Адмінперсонал:

Директор - Бугайова Алла Петрівна

Вихователь- методист - Мотуз Лариса Василівна

Завідуюча госп. частиною - Максимчук Валентина Григорівна

Голова профспілки - Басок Лілія Леонідівна

Представник ради закладу - Петухова Людмила Володимирівна

ПЕРСОНАЛЬНИЙ ВНЕСОК КЕРІВНИКА У ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ У ЗАКЛАДІ.

- вжиті завідувачем закладом дошкільної освіти заходи щодо збереження мережі груп та охоплення навчанням дітей 5-річного віку:

Мережа груп на 2019-2020 навчальний рік складає: Всього - 13 груп, 310 дітей.

З них : ясельного віку - 3 групи (діти від 2 до 3 років), 61 дитина,

садового віку (загального розвитку) -10 груп, 249 дітей.

На наступний навчальний рік плануємо працювати з такою мережею груп: Всього - 13 груп, 375 дітей: ясельного віку - 3 групи (діти від 2 до 3 років), 75 дітей, садового віку (загального розвитку) - 10 груп, 300 дітей.

 

ІІІ. Освітня робота у закладі:

В 2019 - 2020 навчальному році колектив дошкільного навчального закладу, керуючись Законом України "Про освіту", Законом "Про дошкільну освіту", Державною національною програмою "Освіта", "Положенням про дошкільний заклад", Статутом дошкільного закладу, Базовим компонентом дошкільної освіти в Україні, коментарем до Базового компонента, рекомендаціями Управління освіти та міського методичного кабінету, працював над питаннями:

1.Удосконалювати організацію ефективної взаємодії закладу, сім'ї та початкової школи щодо готовності дошкільників до НУШ.

2.Продовжувати сприяти становленню активної особистості, яка охоче самовиражається через мовлення.

3.Забезпечити здійснення подальшої освітньої діяльності, яка сприяє розвитку звичок і моделей поведінки, що притаманні сталому розвитку.

4.Модернізувати освітній простір закладу задля формування оптимістичного ставлення дитини до життя.

5.Сприяти формуванню і розвитку емоційного інтелекту дошкільників засобами мистецтва.  

 Були проведені педагогічні ради:

1.Розвиток емоційної сфери дітей, формування системи цінностей дошкільників.

2.Мовленєва діяльність дітей через призму сучасних вимог

3.Підсумки роботи педагогічного колективу ЗДО за 2019-2020 навчальний рік та завдання на літньо-оздоровчий період.

4.Організація та осучаснення роботи педагогічного

колективу дошкільного навчального закладу згідно вимог часу на 2020 - 2021 навчальний рік.

Відкриті перегляди освітної діяльності:

Вихователями: Ткаченко Т.П., Петуховою Л.В. було проведено майстер-класи з організації сюжетно-рольової гри; всіма вихователями були проведені відкриті перегляди данного виду роботи.

Вихователі Петухова Л.В.,Ткаченко Т.П.,Шапошник Н.А., Петрук С.В. провели відкриті перегляди з організації освітньої діяльності художньо-естетичного спрямування.

За 2019-2020 н.р.на логопункті в ЗДО було зараховано 43дітей.

Станом на кінець 2019-2020 н.року виписано з виправленим мовленням 18 дітей,виписано з покращеним мовленням 22 дитини.Вибуло з дошкільного закладу 3 дитини.

Протягом періоду з 1.09.19-16.03.20р. педагогами планувались і проводились:

•День музики;

•Проект «Допоможемо пташкам»

•День здоров'я;

•Виставка робіт до тижня дорожнього руху;

• День відкритих дверей;

•День української писемності та мови;

•Андріївські вечорниці;

• Свято Миколая;

•Тиждень правових знань;

•Родинний захід «Осінні мелодії»,

«Козацькі клейноди знайдемо і їх навіки збережемо»;

•Виставки творчих робіт та ін.

Педагоги продовжують впроваджувати в практику роботи дошкільного закладу елементи сучасних освітніх технологій: комунікативно-діяльнісну технологію К.Крутій з навчання мови і розвитку мовлення дітей дошкільного віку; технологію розвиваючого навчання, ігрові технології Б.Н. Нікітіна; елементи технології саморозвитку М.Монтессорі.

Педагогічний колектив прийняв активну участь в організації дистанційного навчання дошкільників, що включає забезпечення надання інформації батькам в інтерактивному режимі за допомогою використання ІКТ. Підтримували зв'язок з батьками, готували матеріали для роботи з ними,допомагали організовувати найкращий «садочок» у себе вдома.Педагогічний колектив уміло здійснював педагогічну просвіту батьків під час карантину.

Разом з досягненнями мають місце і недоліки в організації освітнього процесу.Тому, реалізовуючи державну політику в галузі дошкільної освіти, педагогічний колектив визначив на майбутнє такі напрямки роботи: 1.Формувати здоров'язбережувальну компетентність дитини: знайомити з умовами збереження власного здоров'я, значенням рухової активності та безпечного харчування в зміцненні здоров'я, впливом природних чинників на стан здоров'я. Виховувати у дітей ціннісне ставлення до чистоти довкілля як важливої умови безпечного проживання людини у природному середовищі.

2.Забезпечити вивчення та використання в освітньому процесі технології критичного мислення. Навчати дітей правильно ставити запитання, заохочувати розмірковувати, самостійно робити висновки, вільно висловлювати свої судження, знаходити і приймати правильні рішення.

3. Активізувати взаємодію педагогів з родинами вихованців у формуванні комунікативної компетентності дітей. Спонукати дітей до усвідомленого регулювання мовної діяльності з метою попередження та виправлення мовних помилок. В індивідуальній та груповій роботі активно використовувати поетичні твори, театралізовану, ігрову діяльність,, мовленнєві ситуації, мультфільми, розвивальні та дидактичні ігри для розвитку розмовної мови дошкільників.

4. Здійснювати методичний супровід впровадження в освітній процес інноваційних технологій. Підвищувати рівень культури педагогів у використанні мультимедійних засобів для самоосвіти та в організації навчально-пізнавальної діяльності дошкільників.

5. Забезпечити активне вивчення усіма працівниками закладу дошкільної освіти нових нормативно-законодавчих документів в галузі дошкільної освіти, здійснювати методичний супровід реалізації законодавчих положень в освітній діяльності.

 

ІV. Матеріально-технічна база закладу дошкільної освіти:

Створення умов для здійснення освітнього процесу:

Придбано:

Вогнегасник -870грн.;багор - 165грн.;лом - 165грн.;рукав пожежний -1980грн.;ствол РС- 249грн.;миючі засоби - 30617грн.;лампи електричні -2034грн.;повірка манометрів -977грн.;повірка лічильників - 953грн.;повірка вогнегасників - 1080грн.;повірка води та піску - 1486,92грн.;виписка преси - 3121,80грн.;фарба- 1500грн.;туалетний папір - 250грн.;виписки на басейн - 8558грн.,-21000грн.;медикаменти- -446грн.;дезактин - 1120грн.;шпалери - 2085грн.;плитка - 10008грн.;стільчики - 5872грн.;шафи - 16850грн.;пилосос - 3500грн.;праска - 1718грн.;інвентар для кухні - 5195грн.;буд.матеріали - 660грн.

Господарська діяльність:

Благоустрій території,безпека дітей,ремонт пісочниць (заміна піску),обрізка кущів,вивіз сміття,упорядкування квітників,пофарбування обладнання на майданчиках,капітальний ремонт павільйону групи №3 (в аварійному стані),зварювальні роботи огорожі,впорядкування виходів груп І поверху та центральних виходів,водовідведення талих вод,капітальний ремонт каналізаційного колодязя,упорядкування складських приміщень,демонтаж залишків павільйону та залишків будматеріалів,озеленення та посадка газону,завезення землі на майданчики.

У закладі створені умови, що відповідають педагогічним вимогам, сучасному рівню освіти й санітарних норм:

  • групові осередки, де раціонально розміщені сенсорні куточки, центри «Пісок-вода», зони рухової активності, ігрові рухові модулі (ясельні групи), літературні осередки, центри театралізованої діяльності, центри розвиваючих ігор, куточки СХД;
  • фізкультурна зала, спортивний майданчик, басейн,
  • музична зала;
  • кабінет практичного психолога, кабінет учителя-логопеда.

Дані компоненти забезпечують можливість організації різноманітних видів дитячої діяльності по інтересах у сполученні з можливістю усамітнення.

Проект проведення ремонтних робіт в 2020-2021р.:

1.Ремонт даху-10м2 (затікання);заміна лівньовки в групі №11(затікання);заміна покриття підлоги на плитку в холлах;укладка плитки на І поверсі;капітальний ремонт групи №13;усунення неділіків після аварійної ситуації групи №2 (демонтаж підлоги,просушка групи,стяжка підлоги,поклейка шпалер,заміна сантехніки; заміна вентиляції на басейні та харчоблоці;капітальний ремонт пральні;відновлення вентиляції та освітлення пральні;  заміна каналізаційних труб у підвалі;заміна труб водопостачання та водовідведення;капітальний ремонт 10 павільйонів;укладка плитки по группах №5,№4 в кімнаті гігієни;заміна огорожі ДНЗ;асфальтування доріг в ДНЗ;капітальний ремонт відмостки біля будівлі;доутеплення фасаду;заміна шпалер на І поверсі;поклейка шпалер на ІІ поверсі.

V. Кадрове забезпечення навчального закладу:

ВЖИТІ ЗАХОДИ ЩОДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗАКЛАДУ КВАЛІФІКОВАНИМИ ПЕДАГОГІЧНИМИ КАДРАМИ ТА ДОЦІЛЬНІСТЬ ЇХ РОЗСТАНОВКИ :

Керівник навчального закладу - Бугайова Алла Петрівна, має вищу педагогічну освіту,відзнаку «Відмінник народної освіти», 12 років стажу на посаді завідувача ДНЗ.

Вихователь-методист - Мотуз Лариса Василівна, має вищу педагогічну освіту,звання «Старший вихователь»,4 роки стажу на посаді вихователя-методиста

- кількісний склад штатних одиниць за штатним розписом- 71,14;

- кількість фактично зайнятих посад -68,54;

Кадрове забезпечення - 32,54 педагогічних працівники;

- обслуговуючого персоналу -36 працівників;

- кількість вакантних посад - 2,6 (педагогічних працівників немає).

Освітній рівень педагогічних працівників:

15 - педагогів мають вищу освіту,

11 - середню спеціальну освіту.

Cтаж роботи педагогічних працівників закладу дошкільної освіти становить:

Від 1до 5 років-10педагогів;

Від 5 до 10років -7 педагогів;

Від 10 до 20 років - 4 педагоги;

Від 20років і більше -5 педагогів.

На кінець навчального року кваліфікаційний рівень педагогічних працівників складає:

- за кваліфікаційними категоріями:

- спеціаліст вищої категорії -3 педагоги;

- спеціаліст I категорії - 1спеціаліст;

- спеціаліст II категорії -3педагоги;

- спеціаліст - 19 педагогів.

Педагогічні працівники проходять курси підвищення кваліфікації згідно графіку на базі КНЗ «Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради»

VI.Медичне обслуговування дітей у закладі:

Соціальний захист, збереження та зміцнення здоров'я дітей та працівників - забезпечення медичного обслуговування .

Порівняльний аналіз стану здоров'я дітей, які виховуються у ЗДО у 2019- 2020 н.р. На диспансерному обліку у 2019-2020н.р. перебуває 63 дітей (у2017 р.- 71 дитина). Найбільший відсоток складають порушення:

• зору- (21%),

• опорно-рухового аппарату- (19%),

• та серцево - судинні захворювання- (41 %).

Аналіз захворюваність дітей за І кв. 2019 р. в закладі дошкільної освіти показав такі результати:

Випадків захворюваності у дітей ясельного віку - 23 (ГРЗ - 17, скарлатина -1, вітряна віспа - 1, ГЕК - 7), у дітей садового віку - 51 (ГРЗ - 43, вітряна віспа -1ГЕК - 1, отит - 1 

Ясельні групи: найнижча захворюваність група № 2 (1 дитина хворіла 0,41 р., пропущено днів однією дитиною 2,04), найвища захворюваність - у групі № 1 (1 дитина хворіла 0,57р., пропущено днів однією дитиною 3,00)

Садові групи: найнижча захворюваність - в групі № 9 (1 дитина хворіла 0,25р.,(пропущеноднів однією дитиною-1,04): найвища захворюваність в групі№5 (1 дитина хворіла 0,79р., пропущено днів однією дитиною 2,7).

Для зниження захворюваності колективом ведеться кропітка робота, зокрема це:

1. Організація роз'яснювальної роботи з дітьми та батьками з профілактики захворювань.

2. Щеплення дітей згідно календаря щеплень.

3. Дотримання вимог санітарії та гігієни.

4. Здійснення загартування вихованців.

5. Організація фізичного виховання.

6. Чітке дотримання режиму.

7. Взаємодія медперсоналу закладу, батьків та лікарів- педіатрів міських

дитячих поліклінік

Аналіз відвідуваності дітьми закладу дошкільної освіти за І кв. 2019 р. показав такі результати:

По закладу дошкільної освіти:

середньосписковий склад за 2018р.- 323 дитини; план дітоднів - 72675; фактично дітоднів - 45646 відвідування - 56% (до списку). Слід відмітити, що найбільший показник відвідування серед груп садового віку - в групах № 7, № 9, № 11,№13.

VIІ.Організація харчування у навчальному закладі:

Виконуючи рішення Черкаської міської ради від 17.08.2018р.»Про встановлення вартості харчування дітей у дошкільних закладах» та наказу ЗДО№91 від 30.09.2018р. №141»Про встановлення вартості харчування в дошкільному навчальному закладі №91»

- забезпечення організації харчування становить для дітей садових груп - 32,03 грн. (влітку - 35,23), з них за рахунок бюджету 12,81грн. (40%), за рахунок батьківської плати 19,22 грн. (60%); для дітей ясельних груп - 21,03 грн. (влітку - 23,13), з них за рахунок бюджету 8,41 грн. (40%), за рахунок батьківської плати 12,62 грн. (60%).

За 2019 року показник виконання натуральних норм харчування у закладі склав- 61%. Так, виконання норм основних продуктів становить: М'ясопродукти-82%,Рибопродукти -62%, Кисломолочний сир -89%, Молоко- 62%, Сметана -68%, Крупи -96%, Масло вершкове -94% Яйця -62%,65 72 25 Овочі 61%, Фрукти свіжі-78%.

На раді закладу постійно акцентується своєчасна батьківська оплата за харчування дітей.

Надається соціальна підтримка та допомога дітям, з малозабезпечених сімей та багатодітних родин. Для виявлення дітей пільгового контингенту у вересні 2019 року було проведено соціальне обстеження сімей. Сформовано банк даних дітей пільгових категорій по ЗДО №91

У 2019-2020 навчальному році загальна кількість дітей пільгового контингентустановить:

дітей переміщених з тимчасово окупованої території - 3 особи;

дітей з багатодітних сімей - 18 осіб;

діти учасників АТО (ООС) - 15 осіб;

діти із малозабезпечених сімей -13осіб.

З батьками проведена роз'яснювальна робота щодо права користування пільгами та вчасного подання документів,що підтверджують право на пільги.

Разом з вищеперерахованими досягненнями мають місце і деякі проблемні питання:

1.Доукомплектація ЗДО педагогічними та технічними кадрами.

2.Якісна підготовка до нового 2020-2021н.р. та осінньо-зимового періоду.

 3.Виконання припису АКТУ підготовки ЗДО до навчального року за 2019рік.

4.Облаштування території,ремонт павільйонів    згідно Санітарного регламент

© 2017 ДНЗ №91 "Кобзарик". Всі права захищені.
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати