Моніторинг якості освіти

За ІІ квартал 2020-2021 навчального року

ВІСТІ З ГРУП

за 2020 - 2021 н.р.

№групи та                   Високий рівень р.      Середній рівень розвитку     Низький рівень р.

вік дітей

Група №4                                  22%                                   78%                                                      -

молодша/4-й рік життя /

Група №5                                  54%                                    46%                                                      -

молодша/4-й рік життя /

Група №6                                  40%                                    59%                                                      1%

молодша/4-й рік життя /

Група №7

середня/5-й рік життя /         62%                                37%                                                       -1%

  

Група №8                                      27%                                   73%                                                      - 

 середня/5-й рік життя /

Група №9                                     61%                                      39%                                                      - 

 середня/5-й рік життя /

Група №10                                  43                                        47%                                                            -

середня/5-й рік життя /

Група №11                                  57%                                    43%                                                           - 

 старша/6-й рік життя /

Група №12\

старша 6-й рік життя /            59%                                   41%                                                              -

Група №13

старша/6-й рік життя /             52%                                 47%                                                          1%


 

Моніторинг якості освіти

За І квартал 2020-2021 навчального року

ВІСТІ З ГРУП

за 2020 - 2021 н.р.

№групи та                   Високий рівень р.     Середній рівень розвитку      Низький рівень р.

вік дітей    

 Група №4                             28%                                              72%                                       -молодша/4-й рік життя /

 Група №5                              57%                                             42%                                       -молодша/4-й рік життя / 

 Група №6                              41%                                             59%                                       -молодша/4-й рік життя /

 Група №7                               65%                                           35%                                         -  середня/5-й рік  життя /

 Група №8                                 25%                                         75%                                         -    середня/5-й рікжиття /

 Група №9                                  63%                                         37%                                        -    середня/5-й рік життя /

 Група №10                                49%                                         41%                                       -середня/5-й рік життя /

Група №11                                  62%                                         37%                                       -   старша/6-й рік життя /                         

Група №12

                                                         64%                                         36%                                       -старша 6-й рік життя /

 Група №13                                    54%                                           46%                                     -старша 6-й рік життя /

 

 



  Організація освітньої роботи в групах здійснюється відповідно до закону України «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства»' «Про охорону праці»' «Про цивільний захист», «Про дорожній рух», зміст навчально-виховного процесу визначається Базовим компонентом дошкільної освіти в Україні (нова редакція), програмою виховання і навчання дітей від двох до семи років «Дитина».                  Педагогічне обстеження рівня розвитку дітей проводиться: за найбільш значущими знаннями, вміннями та навичками (показниками, критеріями) з кожного розділу програми (мовлення дитини,дитина в соціумі,дитина в природному довкіллі, дитина в сенсорно-пізнавальному просторі.дитина в світі культури);

 Використовуються такі  методи педагогічної діагностики:

- контрольні та підсумкові заняття;

- інтегровані заняття;

- спостереження за дітьми (безпосередні, опосередковані);

- індивідуальні бесіди з дітьми;

- вивчення продуктів праці дошкільнят (малювання, ліплення, аплікації, конструювання, художньої праці, мовленнєвої творчості тощо);

- контрольні зрізи рівнів знань та умінь дітей з різних розділів програми ;

- вивчення листків здоров'я кожної дитини.

Вихователі виявдяють рівень знань та активність дітей по всім тематичним підрозділам програми «Дитина» за показниками: високий рівень, достатній, середній, низький. 

Короткі і прості статті - кращий спосіб утримати увагу відвідувачів сайту. Цікаве введення і короткий, але інформативний основний текст допоможуть завоювати увагу читачів.

© 2017 ДНЗ №91 "Кобзарик". Всі права захищені.
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати