Моніторинг якості освіти
За ІІ квартал 2020-2021 навчального рокуВІСТІ З ГРУП
за 2020 - 2021 н.р.
№групи та Високий рівень р. Середній рівень розвитку Низький рівень р.
вік дітей
Група №4 22% 78% -
молодша/4-й рік життя /
Група №5 54% 46% -
молодша/4-й рік життя /
Група №6 40% 59% 1%
молодша/4-й рік життя /
Група №7
середня/5-й рік життя / 62% 37% -1%
Група №8 27% 73% -
середня/5-й рік життя /
Група №9 61% 39% -
середня/5-й рік життя /
Група №10 43 47% -
середня/5-й рік життя /
Група №11 57% 43% -
старша/6-й рік життя /
Група №12\
старша 6-й рік життя / 59% 41% -
Група №13
старша/6-й рік життя / 52% 47% 1%
Моніторинг якості освіти
ВІСТІ З ГРУП
за 2020 - 2021 н.р.
№групи та Високий рівень р. Середній рівень розвитку Низький рівень р.
вік дітей
Група №4 28% 72% -молодша/4-й рік життя /
Група №5 57% 42% -молодша/4-й рік життя /
Група №6 41% 59% -молодша/4-й рік життя /
Група №7 65% 35% - середня/5-й рік життя /
Група №8 25% 75% - середня/5-й рікжиття /
Група №9 63% 37% - середня/5-й рік життя /
Група №10 49% 41% -середня/5-й рік життя /
Група №11 62% 37% - старша/6-й рік життя /
Група №12
64% 36% -старша 6-й рік життя /
Група №13 54% 46% -старша 6-й рік життя /
Організація освітньої роботи в групах здійснюється відповідно до закону України «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства»' «Про охорону праці»' «Про цивільний захист», «Про дорожній рух», зміст навчально-виховного процесу визначається Базовим компонентом дошкільної освіти в Україні (нова редакція), програмою виховання і навчання дітей від двох до семи років «Дитина». Педагогічне обстеження рівня розвитку дітей проводиться: за найбільш значущими знаннями, вміннями та навичками (показниками, критеріями) з кожного розділу програми (мовлення дитини,дитина в соціумі,дитина в природному довкіллі, дитина в сенсорно-пізнавальному просторі.дитина в світі культури);
Використовуються такі методи педагогічної діагностики:
- контрольні та підсумкові заняття;
- інтегровані заняття;
- спостереження за дітьми (безпосередні, опосередковані);
- індивідуальні бесіди з дітьми;
- вивчення продуктів праці дошкільнят (малювання, ліплення, аплікації, конструювання, художньої праці, мовленнєвої творчості тощо);
- контрольні зрізи рівнів знань та умінь дітей з різних розділів програми ;
- вивчення листків здоров'я кожної дитини.
Вихователі виявдяють рівень знань та активність дітей по всім тематичним підрозділам програми «Дитина» за показниками: високий рівень, достатній, середній, низький.